picture

Forum dyskusyjne

Jest to nowe forum poświęcone nowym produktom. Znajdziesz tutaj szczegółowe opinie.

picture

Szybka odpowiedź

Moderatorzy starają się jak najszybciej odpowiedzieć na zadane pytanie.

picture

Statystyki forum

Dzisiaj zarejestrowało się 5 nowych użytkowników. Aktualnie mamy już: 549.

sprzedaż używanych urządzeń kosmetycznych i wyposażenia salonów

sprzedaż używanych urządzeń kosmetycznych i wyposażenia salonów

Cześć dziewczyny, jestem fryzjerką z 10 letnim doświadczeniem (trochę ponad). Pokłóciłam się z szefową, no i zwolnienie od ręki dostałam. Tak widocznie musiało być. Od dawien dawna nie szukałam pracy, a teraz po prostu muszę. Może mi podpowiecie, gdzie doceniają fryzjerki z doświadczeniem i jak kontaktować się z pracodawcami?

basia44

Posty: 3

 
Niestety teraz powstaje wiele bardzo podobnych do siebie salonów kosmetycznych, często w jednym mieście, dlatego warto wyróżniać się eksperckim wizerunkiem. Poproś najlepiej jakiś dobry portal ogłoszeniowy, aby przejął patronat nad twoim biznesem :) U mnie taka relacja mocno się opłaciła.

gregcie@

Posty: 7

 
Od zawsze dywersyfikuję reklamy salonu kosmetycznego i sprawdzam ich wydajność długoterminową. Im więcej promocji w różnych mediach, tym ogólnie lepiej, chociaż sporo czasu zajmuje monitorowanie kampanii :P Automatyzacja przez portale ogłoszeniowe jest najlepsza.

skupicccc24

Posty: 22

 
Robię dwa razy w roku dni otwarte salonu kosmetycznego, do tego organizuję darmowe warsztaty dla klientek i specjalistów. Do tego rozdaję bardziej rozbudowane broszury dotyczące walki z trądzikiem lub innymi zmianami skórnymi. Dodaję do tego promocję w katalogach branżowych i na portalach ogłoszeniowych. Na brak klientów nie narzekam :)

Marioleczka

Posty: 5

 
Bardzo dobrze w promocji biznesu kosmetycznego działa patronat poważnej instytucji branżowej. Patronat, darmowe próbki, jakieś merytoryczne wystąpienie to naprawdę niezła przewaga konkurencyjna.

tigra32

Posty: 4

 
Z mojego doświadczenia wynika, że warto zmieniać treść ogłoszeń na każdym serwisie, bo to jednak ma spory wpływ na pozycjonowanie. Kopia kopii po prostu się nie opłaca :P

bodeksus

Posty: 4

 
Interesuję się od lat kosmetyką. Specjalizuję się w tworzeniu makijażu permanentnego dla kobiet 35-40+. Praktycznie codziennie monitoruję ogłoszenia na beautyconnect.pl. Znalazłam za ich pośrednictwem ponad 10 dobrze płatnych zleceń i nawiązałam współpracę dorywczą z warszawskim salonem kosmetycznym. Poza tym serwis jest całkowicie bezpłatny z perspektywy zwykłego użytkownika i ogłoszeniodawcy. Praktycznie z dnia na dzień nowe informacje wchodzą, wiadomości o targach, bezpłatnych szkoleniach. Jak zamierzasz szerzej spojrzeć na branżę kosmetyczną to monitoruj ten portal obowiązkowo. Nie ma czegoś podobnego w kraju, szczególnie w jasnym i bezpłatnym modelu. Pozdrawiam :)

Kuniarz

Posty: 7

 
Promocja w internecie to raczej obowiązek dla salonu fryzjerskiego, SPA, kosmetycznego. Jak nie masz wielkiego kapitału to proponowałbym rozpocząć od ogłoszeń na darmowych serwisach, ale koniecznie wyspecjalizowanych w danym obszarze. Z ogólnych nie ma sensu korzystać.

propek1

Posty: 6

 
Tylko pamiętaj, żeby zawsze publikować oryginalne wpisy w katalogach, na portalach ogłoszeniowych i innych miejscach w sieci. Wtedy masz większą widoczność w wyszukiwarce. U mnie takie działanie przynosi większą konwersję. Pozdrawiam.

TomekK

Posty: 4

 
Najlepiej współpracować z portalami przeznaczonymi wyłącznie pod konkretne specjalizacje. Wtedy masz szansę na kontakt z ludźmi faktycznie zainteresowanymi. Ogólnobranżowe katalogi raczej się nie opłacają w dłuższej perspektywie.

Fifeczek2

Posty: 17